Wednesday, June 3, 2009

super drager..

piNky @ nite

hahaha..

lame x update..
kengkawan pun da bising..
lek le..

bz le skang nih..

ok le..

ade cket lauk tambah utk piNky..

xde le banyak..
cket aje..

disebabkan aku pun da naik pekak dan rase makin cair taik telinga dengo bunyik ekjos N1 nih..
aku pun berkira2 gak nak tuko ekjos len..
ekjos buluh??
wakakaka
tu kene mintak kat s.shamsudin..
wakakak

kebetulan lak ade la member (otai le gak) da tuko ekjos Apexi kat wira evo die..
so..
die mtk aku tulung cari buyer utk ekjos lame die..
tgk cm menarik gak..



ekjos ape nih??


beso gedabak..


HKS Super Drager

dah lame ngidam nak pakai nih..
tp xdapat sebab rega natang ni mmg mahal..
utk inlet 2.5inci pun paling murah rm300..
kalo 3inci?
lagi le mahai..

inlet 3inci
piping dari flange ke ekjos 3inci..

ini ekjos aku pun xtau bpe mau bayo same otai tuh..
nati le..
pasang da pasang..
bayonye belum..
hehe..
harga?
jangan tanya..

bunyik??
aku dengar dari dalam kokpit.. ewah..
hahaha..
xde la bising sgt banding dgn N1 dulu..
dari luar, xtau le..
kene suh org len drive le baru tau..
sbb dari dalam, dengar mmg xde la bising..
sesedap rasa je..
mase aku g cruising dr kelana jaya ke sepang F1 pun..
mmg sedap je bunyik die..
kalo cruising kt highway, myk mmg save..
tp masuk town, sndri mau ingat le..
tambah dgn idling yg xmenentu..
tebo yg da kong..
oil seal axle yg da bocor..
hadoi..
fenin le..

1 comment: