Wednesday, September 24, 2008

TT berbuka puasa TFL-majalah kereta












TT berbuka puasa TFL-majalah kereta

date : 14th sept 2008
venue : warong pak maidin, taman equine, seri kembangan
Menu Buffet:
1.Nasi Putih
2.Lauk pauk 15 jenis
3.Kuih Muih 8 jenis
4.Murtabak
5.Kambing panggang/Ayam Panggang - ikut hari apa
6.Mee Kari
7.Air Sirap
8.Buah-buahan
9.Bubur


taun ni x banyak aku buke pose kat luar..
xmcm taun2 lepas..
mewah mkn kat hotel, cafe..
tp taun ni byk makan kat umah & masak sendiri..
sep bajet..

ni kire 1st buke pose kat luar..
gi pun sorang je la..
yg len tgl kat umah MIL..
lgpun murah..
rm19.50 per head..
ok la tu..
masakan kampung..

attendence pun leh le tahan..
mule yg confirm ade la dlm 20-30 org..
last minit punye datang tambah lg dekat 20 org kot..
full restoran tu..
nak makan pun nyelit aje la mane boleh..
yg last minit confirm tu bdk2 kelisaclub le..
tp ok..
makanan pun ok..
even aku xdan rase sumer maskan die..
sbb time buke je sumer da serbu..
aku lak masa buke xleh mkn berat2..
kene makan kueh2 je dulu..
pastu baru leh mkn berat..
lgpun aku xleh nk makan nasik time buke ni..
tp kali ni belasah aje la..
tp aku makan rase cm x worth je baya rm19.50 tu..
sbb aku makan cket..
ruginye..
tp ok le..
yg penting dtp le juper forumer2 TFL ni..
asik sembang dlm forum aje..
time ni la nak kenal forumer..
(tp xsumer aku sembang..yg dok setable je la aku sembang.. hehehe)


anyway...
kire puas hati le mkn kat sane..



next buke pose - kat saujana golf lak..
tunggu..

No comments: